Supporterutstyr Klubb Event Profilering

Strikket skjerf med logo - klubb skjerf

kr 64,00

 
 

Varenummer: PRKSS

  • Kjøp 200 for kr 52,60 hver og spar 18%
  • Kjøp 300 for kr 48,80 hver og spar 24%
  • Kjøp 400 for kr 44,80 hver og spar 30%
  • Kjøp 500 for kr 41,60 hver og spar 35%
  • Kjøp 8000 for kr 39,80 hver og spar 38%

Supporterskjerf strikket; dobbeltisidige.
Mål 145x18 cm pluss frynser på ca. 6 cm.
Frynser kan leveres i ulike farger.
Minimumsbestilling strikkede klubbskjerf er 100 stk.
Polyester tekstil vekt 90 gram.

Maximum number of characters: 100

Maximum number of characters: 30

Loading...

* Påkrevde felt

Beskrivelse

Detaljer

Bruk: 

Strikkede klubbskjerf, supporterskjerf varmer når du heier på klubben i ditt hjerte! Utmerket når det begynner å bli kjølig eller når man rett og slett vil vise sin support.

Materialer supporter skjerf: 
Klubbskjerf er strikket i polyester med frynser i endene.
Skjerfene er doble med mønster på begge sidene.

Strikkede supporterskjerf Detaljer:

Strikkede klubbskjerf / supporterskjerf har ikke like mye detaljer som trykte skjerf.
Så om det er mange detaljer i logo, mønster eller annet, så vil ikke dette nødvendigvis bli like klart når man har strikket skjerf. Det kan benyttes inntil 4 ulike farger for å gjengi detaljer.

Design klubb skjerf med logo (tekniske detaljer):

Grafisk filstørrelse skal være 145x18 cm.
Logo og tekster må være vektorisert.
Bruk monotone farger, 2, 3 evt. 4 ulike farger i designet.
Vi ønsker om mulig vite Pantone-referanser til fargene om de eksisterer.

Fillevering: PDF evt. TIF (uten layer, LZW/ZIP-komprimert).

Leveringstid på supporterskjerf med trykk:

Strikkede Supporterskjerf  har leveringstid på ca. 3 uker fra trykkeklar fil er mottatt.

Ta kontakt for kvantumsrabatter og pakketilbud for kjøp av flere supporterutstyr og volum.

Levering av filer

Oversendelse av filer

Alternativ 1:

Send oss e-post med dine filer samt nødvendig informasjon til .
Har du store grafiske filer, større enn 10 MB ber vi om at du benytter alternativ 2. 

Alternativ 2: 

Benytt tjenesten http://www.wetransfer.com (eller andre webtjenester for sending av store dokumenter).
Her aksepteres 2 GB. Husk da å oppgi vår e-postadresse som mottaker. 

Øvrige alternativer:

Har du mye å sende til oss, vil vi gi deg tilgang til en ftp-konto, slik at du kan sende ubegrensede størrelser.
Du kan også dele via DropBox og andre tjenester.  

Husk å merke alle filer tydelig med gode filnavn, slik at vi vet hva som tilhører hvilke produkter. Gi gjerne utfyllende kommentarer i e-postfeltet.

Trenger duDesignhjelptil uforming roll up, messevegg eller annet?
Sjekk også ut vår side om designtips for rollup og nedlasting av maler!

Filformater

  • Vi forutsetter trykkeklare filer, med mindre du ønsker at vi bistår med designhjelp.
  • Vi foretrekker følgende fil-formater: PDF, AI, og TIF (uten layers, LZW-pakket) - men aksepterer også andre formater.
  • All produksjon foregår i CMYK, derfor ønskes alle filer og innhold leveret med CMYK fargerom. Da unngår vi nyanseforskjeller ved konvertering av farger (typisk fra RGB) til CMYK.
  • Om logo/annet benytter Pantone farger, må disse konverteres til CMYK. Men gi oss Pantonereferanser slik at vi kan kvalitetssikre farger!!
  • Om det ikke er spesifisert noe annet, skal alt grafisk arbeide leveres 1:1 utfallende uten bleed/skjæringsmerker.
  • Påse at CMYK-verdier ikke inneholder veldig tung farger, helst ikke mer enn 250%. Dette kan medføre at trykket ikke blir av beste kvalitet. Enhver bruk av CMYK-farger bør også inneholde minimum 5% da fyll mindre enn dette kan oppleves tilsvarende 0 %.

Bildeoppløsning (dpi)

Dette varierer fra produkt til produkt. All print skjer ved høy oppløsning i selve produksjonen, typisk 360 til 1440 dpi. (DPI = piksler pr. tomme). Generelt så har vi følgende anbefalinger:

  • For større plakater og Roll-ups (>1m2) anbefales minimum 100 dpi på alle bilder levert til produksjon. For at tekst og bilder skal oppleves å være i høy kvalitet (tilnærmet fotokvalitet) på nær avstand (<1 meter) bør de være 100-200 dpi. 
  • Husk at store plakater og roll-ups betraktes på avstand, så man kan få "akseptable resultater" fra ca. 50 dpi. Men tilstreb minimum 100 dpi.
  • Dersom du har en roll-up 80 cm bred og ønsker et bredt bilde, så bør det ha 2267 pixler bredde for å oppnå 72 dpi. Ved 200 dpi bør bildet ha 6299 pixler i bredden.
  • Bilder av lav oppløsning (<72 dpi) kan oppleves  "kornete" og "uklare". Dersom vi skal bistå med designhjelp ønsker vi alltid bilder i høyeste oppløsning tilsendt.

 

Relaterte produkter