Supporterutstyr Klubb Event Profilering

TILBUD
Noisemaker klappere med logo

Noisemakers klappeballonger Klappere med trykk

Spesialpris: kr 9,80

Vanlig pris: kr 12,00

 
 

Varenummer: PRNM

  • Kjøp 1000 for kr 9,20 hver og spar 7%
  • Kjøp 2000 for kr 8,40 hver og spar 15%
  • Kjøp 3000 for kr 7,80 hver og spar 21%
  • Kjøp 5000 for kr 7,40 hver og spar 25%

Pris er oppgitt per par, ensfarget trykk.
Oppblåsbare noisemaker klappere med logo.
Størrelse på noise-makers er 58x8 cm (oppblåst tilstand).
Velg mellom ensfarget trykk eller flere farger.
Bestilling fra 500 par.

Loading...

* Påkrevde felt

Beskrivelse

Detaljer

Bruk av noisemakers klappere:
Oppblåsbare noise-makers klappere passer utmerket som hand-out artikkel eller til salg som rimelig supporterutstyr ved sportsarrangementer og større events. Klappere med logo passer også godt til profilering ved ulike eventer.

Materialer:
Oppblåsbare plastballonger.
Plastrør 10 cm til oppblåsing medfølger.
Total vekt per par er 18 gram, 9 kg per 500 par.
Klappere leveres individuelt pakket.

Bildekvalitet og trykk på klappepinner:
Klappere med ensfarget trykk på begge sider.
Velg selv hvit + ønsket farge.
For hver ekstra farge er det et pristillegg på 0,8 kroner.
Ved antall over 1000 par, så ta kontakt for litt bedre priser på fargetillegg!
Vi ønsker pantonereferanser på de farger som skal benyttes.

Design noisemakers med logo:
Bildefil må være i CMYK. Evt. logoer og andre farger som er viktige må ha Pantone-referanser.
Grafisk fil må ha en størrelse på 60x10 cm.
Fillevering: PDF evt. TIF (uten layer, LZW/ZIP-komprimert). Påse å inkludere fargeprofil og alle skrifter er vektorisert.

Leveringstid noise-makers med trykk:
Noise makers klappere har leveringstid på normalt 14 dager fra trykkeklar fil er mottatt.

Resirkulering:
Etter bruk av noise-makers klappepinner anbefales resirkulering dersom de skal kastes!

Levering av filer

Oversendelse av filer

Alternativ 1:

Send oss e-post med dine filer samt nødvendig informasjon til .
Har du store grafiske filer, større enn 10 MB ber vi om at du benytter alternativ 2. 

Alternativ 2: 

Benytt tjenesten http://www.wetransfer.com (eller andre webtjenester for sending av store dokumenter).
Her aksepteres 2 GB. Husk da å oppgi vår e-postadresse som mottaker. 

Øvrige alternativer:

Har du mye å sende til oss, vil vi gi deg tilgang til en ftp-konto, slik at du kan sende ubegrensede størrelser.
Du kan også dele via DropBox og andre tjenester.  

Husk å merke alle filer tydelig med gode filnavn, slik at vi vet hva som tilhører hvilke produkter. Gi gjerne utfyllende kommentarer i e-postfeltet.

Trenger duDesignhjelptil uforming roll up, messevegg eller annet?
Sjekk også ut vår side om designtips for rollup og nedlasting av maler!

Filformater

  • Vi forutsetter trykkeklare filer, med mindre du ønsker at vi bistår med designhjelp.
  • Vi foretrekker følgende fil-formater: PDF, AI, og TIF (uten layers, LZW-pakket) - men aksepterer også andre formater.
  • All produksjon foregår i CMYK, derfor ønskes alle filer og innhold leveret med CMYK fargerom. Da unngår vi nyanseforskjeller ved konvertering av farger (typisk fra RGB) til CMYK.
  • Om logo/annet benytter Pantone farger, må disse konverteres til CMYK. Men gi oss Pantonereferanser slik at vi kan kvalitetssikre farger!!
  • Om det ikke er spesifisert noe annet, skal alt grafisk arbeide leveres 1:1 utfallende uten bleed/skjæringsmerker.
  • Påse at CMYK-verdier ikke inneholder veldig tung farger, helst ikke mer enn 250%. Dette kan medføre at trykket ikke blir av beste kvalitet. Enhver bruk av CMYK-farger bør også inneholde minimum 5% da fyll mindre enn dette kan oppleves tilsvarende 0 %.

Bildeoppløsning (dpi)

Dette varierer fra produkt til produkt. All print skjer ved høy oppløsning i selve produksjonen, typisk 360 til 1440 dpi. (DPI = piksler pr. tomme). Generelt så har vi følgende anbefalinger:

  • For større plakater og Roll-ups (>1m2) anbefales minimum 100 dpi på alle bilder levert til produksjon. For at tekst og bilder skal oppleves å være i høy kvalitet (tilnærmet fotokvalitet) på nær avstand (<1 meter) bør de være 100-200 dpi. 
  • Husk at store plakater og roll-ups betraktes på avstand, så man kan få "akseptable resultater" fra ca. 50 dpi. Men tilstreb minimum 100 dpi.
  • Dersom du har en roll-up 80 cm bred og ønsker et bredt bilde, så bør det ha 2267 pixler bredde for å oppnå 72 dpi. Ved 200 dpi bør bildet ha 6299 pixler i bredden.
  • Bilder av lav oppløsning (<72 dpi) kan oppleves  "kornete" og "uklare". Dersom vi skal bistå med designhjelp ønsker vi alltid bilder i høyeste oppløsning tilsendt.