Supporterutstyr Klubb Event Profilering

Handlenett Non-Woven med trykk

kr 28,40

 
 

Varenummer: PRHN2

  • Kjøp 300 for kr 24,00 hver og spar 16%
  • Kjøp 500 for kr 19,80 hver og spar 31%
  • Kjøp 1000 for kr 17,80 hver og spar 38%

Størrelse 28x35 cm, med 7 cm belg.
Kan også leveres uten belg (for mindre antall brosjyrer etc.)
80 g/m2 kraftig Non-Woven materiale.
Velg mellom ulike farger.
Pris inkluderer trykk i 1 farge, og tosidig trykk.
Minimumsbestilling 200 stk.

Maximum number of characters: 50

Loading...

* Påkrevde felt

Beskrivelse

Detaljer

Handlenett Non-woven er et rimelig alternativ til handlenett laget av bomull. Dette er en veske som er billig i innkjøp og passer godt til for eksempel messer eller som gaveposer, hvor det er beregnet som mer engangs- eller kortvarig bruk.

Materialer:
Non-woven materialet er produsert av polypropen og har en konsistens som ligger et sted mellom stoff og papir. Non-woven poser kan kastes som vanlig restavfall da den ikke gir fra seg noen skadelige gasser ved forbrenning. Den kan også nedbrytes naturlig. Dette er en miljøvennlig og billig stoffpose som har en holdbarhetstid på opptil 5 år.

Design og trykk:
Trykk skjer via silketrykk. Send oss gjerne ønsket logo / utforming så kan vi gi anbefaling på trykk. Dersom stor kompleksitet i logo med mange farger, kan det dog være vanskelig å få et feilfritt resultat ved silketrykk.

Fillevering handlenett non-woven:
PDF evt. TIF (uten layer, LZW/ZIP-komprimert). Påse å inkludere fargeprofil og at alle skrifter er vektorisert.
Ta kontakt for designmal. Trykkflate er inntil 220x260 mm.

Leveringstid:
Fra 2-4 uker, avhengig av volum og ordretidspunkt.
Ved store kvantum av tekstilprodukter med trykk, er det 3-4 uker leveringstid etter godkjent korrektur.

Spørsmål / store kvantum:
Kontakt oss ved øvrige spørsmål, eller ønsker om tilbud på store kvantum.

Levering av filer

Oversendelse av filer

Alternativ 1:

Send oss e-post med dine filer samt nødvendig informasjon til .
Har du store grafiske filer, større enn 10 MB ber vi om at du benytter alternativ 2. 

Alternativ 2: 

Benytt tjenesten http://www.wetransfer.com (eller andre webtjenester for sending av store dokumenter).
Her aksepteres 2 GB. Husk da å oppgi vår e-postadresse som mottaker. 

Øvrige alternativer:

Har du mye å sende til oss, vil vi gi deg tilgang til en ftp-konto, slik at du kan sende ubegrensede størrelser.
Du kan også dele via DropBox og andre tjenester.  

Husk å merke alle filer tydelig med gode filnavn, slik at vi vet hva som tilhører hvilke produkter. Gi gjerne utfyllende kommentarer i e-postfeltet.

Trenger duDesignhjelptil uforming roll up, messevegg eller annet?
Sjekk også ut vår side om designtips for rollup og nedlasting av maler!

Filformater

  • Vi forutsetter trykkeklare filer, med mindre du ønsker at vi bistår med designhjelp.
  • Vi foretrekker følgende fil-formater: PDF, AI, og TIF (uten layers, LZW-pakket) - men aksepterer også andre formater.
  • All produksjon foregår i CMYK, derfor ønskes alle filer og innhold leveret med CMYK fargerom. Da unngår vi nyanseforskjeller ved konvertering av farger (typisk fra RGB) til CMYK.
  • Om logo/annet benytter Pantone farger, må disse konverteres til CMYK. Men gi oss Pantonereferanser slik at vi kan kvalitetssikre farger!!
  • Om det ikke er spesifisert noe annet, skal alt grafisk arbeide leveres 1:1 utfallende uten bleed/skjæringsmerker.
  • Påse at CMYK-verdier ikke inneholder veldig tung farger, helst ikke mer enn 250%. Dette kan medføre at trykket ikke blir av beste kvalitet. Enhver bruk av CMYK-farger bør også inneholde minimum 5% da fyll mindre enn dette kan oppleves tilsvarende 0 %.

Bildeoppløsning (dpi)

Dette varierer fra produkt til produkt. All print skjer ved høy oppløsning i selve produksjonen, typisk 360 til 1440 dpi. (DPI = piksler pr. tomme). Generelt så har vi følgende anbefalinger:

  • For større plakater og Roll-ups (>1m2) anbefales minimum 100 dpi på alle bilder levert til produksjon. For at tekst og bilder skal oppleves å være i høy kvalitet (tilnærmet fotokvalitet) på nær avstand (<1 meter) bør de være 100-200 dpi. 
  • Husk at store plakater og roll-ups betraktes på avstand, så man kan få "akseptable resultater" fra ca. 50 dpi. Men tilstreb minimum 100 dpi.
  • Dersom du har en roll-up 80 cm bred og ønsker et bredt bilde, så bør det ha 2267 pixler bredde for å oppnå 72 dpi. Ved 200 dpi bør bildet ha 6299 pixler i bredden.
  • Bilder av lav oppløsning (<72 dpi) kan oppleves  "kornete" og "uklare". Dersom vi skal bistå med designhjelp ønsker vi alltid bilder i høyeste oppløsning tilsendt.

 

Du er kanskje også interessert i følgende produkt(er)