Markedsmateriell

Tekstilbanner Dobbeltsidig trykk. Pris pr. m2

kr 720,00

 
 

Varenummer: PF11B

  • Kjøp 4 for kr 540,00 hver og spar 25%
  • Kjøp 8 for kr 480,00 hver og spar 34%
  • Kjøp 20 for kr 450,00 hver og spar 38%
  • Kjøp 50 for kr 420,00 hver og spar 42%

Tekstiltrykk dobbeltsidig med varmetransfer-trykk på Polyester 280 gram/m2 duk.
Pris pr. m2 dobbeltsidig trykk, inkludert ferdiggjøring.
Minimumskjøp: 2 kvadratmeter.

Beskrivelse

Detaljer

Reklameseil / tekstilbanner / stoffbanner
- Dobbeltsidig tekstiltrykk med transfer på 280 gram/m2 duk - gir elegant og slitesterkt resultat.
- Stoffet er "trelags", hvor av to trykkflater, og et mellomlag for å forhindre gjenskinn av lys og trykkfarge.
- Elegant og attraktivt tekstil banner med fine farger og god holdbarhet.
- Størrelser opp til 3 meter bred og 15 meter lang utøm søm! Bredere bannere kan også sys sammen.
- Tekstilbanner / Stoffbanner kan også vaskes i maskin.

Ferdiggjøring:
Stoffbanner leveres med varmeskjærte kanter som sikrer at stoffet ikke rakner evt. med kantsøm, hvor ca 10mm kant er brettet og sydd sammen.
Maljer pr. løpemeter, halvmeter, eller etter ønske. Kontakt oss om du har spesielle ønsker. 
Stoffbanner kan også leveres med løpegang i topp og bunn av banneret om du har et aluminiumsrør eller annen stang du vil sette inn i banneret. Husk å opplyse om diameteren på ønsket løpegang.

Trykk kvalitet:
Anbefalt dpi er 72-125 dpi. Stoffbannere / tekstilbannere er forholdsvis tettvevd og høyoppløselige bilder (72 dpi og høyere) gir flotte og elegante trykk.
Filere leveres i aktuell størrelse (1:1) uten bleed. Snakk gjerne med oss om detaljer for grafisk levering. Vi kan også hjelpe til med design! 

Meterpris:
Pris pr. m2 dobbelsidig trykk inkludert ferdiggjøring; søm og maljer.
Meterprisen er beregnet ut fra totalt antall meter med stoffbanner. Kjøper du 4 bannere á 4x1 meter, blir totalen 16 kvadratmeter. Man legger dermed inn 16 som antall.
Kvantumsrabatter ved økt antall kvadratmeter!
Ta kontakt for store kvantum (mer enn 50 m2) for spesialpriser.
Minimumskjøp: 2 kvadratmeter.

Levering av filer

Oversendelse av filer

Alternativ 1:

Send oss e-post med dine filer samt nødvendig informasjon til .
Har du store grafiske filer, større enn 10 MB ber vi om at du benytter alternativ 2. 

Alternativ 2: 

Benytt tjenesten http://www.wetransfer.com (eller andre webtjenester for sending av store dokumenter).
Her aksepteres 2 GB. Husk da å oppgi vår e-postadresse som mottaker. 

Øvrige alternativer:

Har du mye å sende til oss, vil vi gi deg tilgang til en ftp-konto, slik at du kan sende ubegrensede størrelser.
Du kan også dele via DropBox og andre tjenester.  

Husk å merke alle filer tydelig med gode filnavn, slik at vi vet hva som tilhører hvilke produkter. Gi gjerne utfyllende kommentarer i e-postfeltet.

Trenger duDesignhjelptil uforming roll up, messevegg eller annet?
Sjekk også ut vår side om designtips for rollup og nedlasting av maler!

Filformater

  • Vi forutsetter trykkeklare filer, med mindre du ønsker at vi bistår med designhjelp.
  • Vi foretrekker følgende fil-formater: PDF, AI, og TIF (uten layers, LZW-pakket) - men aksepterer også andre formater.
  • All produksjon foregår i CMYK, derfor ønskes alle filer og innhold leveret med CMYK fargerom. Da unngår vi nyanseforskjeller ved konvertering av farger (typisk fra RGB) til CMYK.
  • Om logo/annet benytter Pantone farger, må disse konverteres til CMYK. Men gi oss Pantonereferanser slik at vi kan kvalitetssikre farger!!
  • Om det ikke er spesifisert noe annet, skal alt grafisk arbeide leveres 1:1 utfallende uten bleed/skjæringsmerker.
  • Påse at CMYK-verdier ikke inneholder veldig tung farger, helst ikke mer enn 250%. Dette kan medføre at trykket ikke blir av beste kvalitet. Enhver bruk av CMYK-farger bør også inneholde minimum 5% da fyll mindre enn dette kan oppleves tilsvarende 0 %.

Bildeoppløsning (dpi)

Dette varierer fra produkt til produkt. All print skjer ved høy oppløsning i selve produksjonen, typisk 360 til 1440 dpi. (DPI = piksler pr. tomme). Generelt så har vi følgende anbefalinger:

  • For større plakater og Roll-ups (>1m2) anbefales minimum 100 dpi på alle bilder levert til produksjon. For at tekst og bilder skal oppleves å være i høy kvalitet (tilnærmet fotokvalitet) på nær avstand (<1 meter) bør de være 100-200 dpi. 
  • Husk at store plakater og roll-ups betraktes på avstand, så man kan få "akseptable resultater" fra ca. 50 dpi. Men tilstreb minimum 100 dpi.
  • Dersom du har en roll-up 80 cm bred og ønsker et bredt bilde, så bør det ha 2267 pixler bredde for å oppnå 72 dpi. Ved 200 dpi bør bildet ha 6299 pixler i bredden.
  • Bilder av lav oppløsning (<72 dpi) kan oppleves  "kornete" og "uklare". Dersom vi skal bistå med designhjelp ønsker vi alltid bilder i høyeste oppløsning tilsendt.